عشـــــــــــــــــــــق


love for ever

love for ever

 

 

عاشق تنها

من آن مسافرم

آن مسافر عاشق

مسافری به دل آرزوهایم

که بردم رنج از آنها

آنها که دل بردی من عاشق هستند.

من که از آرزوهایم گذشتم.

ولی از تو نمی گذرم

توی عشق من

بیا درد من را بشنو

نگو که دوستم نداری

باورم کن

که جز تو کسی یار من نیست.



نظرات شما عزیزان:

شایان
ساعت22:03---7 تير 1390
سلام عزیزم.مر30 ازمطالبت استفاده کردم به وبم سر بزن و نظر بده
پاسخ:hatman azizam


آرتا و علیرضا
ساعت15:08---7 تير 1390
سلام. وبلگ باحالی داری. خوشحال می شیم به وبمون سر بزنید.
پاسخ:hatman merci ke behem sar zadi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,ساعت 15:0 توسط merila| |


Design By : Night Skin